RSS

Testimoni

Lagi Testimoni MINDATIF PLUS

Apa Kata Pengguna Dari Mersing??

Anak saya tingkatan 4, dia bercerita dengan saya, sebelum ini dia sukar untuk menghafal formula yang cikgu suruh hafal, sejak mengamalkan MINDATIF PLUS selama 4 hari, dia memberitahu saya, dia boleh menghafal semua formula yang cikgu suruh dengan mudah. Dia sendiri terkejut dengan kesan perubahan yang ada pada mindanya. Adiknya yang darjah 1 dan 5, sebelum ini memang liat dan sukar untuk bangun pagi, alhamdulillah dengan izin ALLAH SWT sejak mengamalkan MINDATIF PLUS mereka ini mudah bangun pagi dan saya berasa sangat gembira kerana bersemangat untuk belajar, mudah ingat, menghafal dan menunjukkan perubahan yang positif. Bersyukur saya kehadrat ALLAH SWT kerana menemukan saya dengan MINDATIF PLUS.

-Puan Norleha (Kg Sawah Dato Mersing Johor)-

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Anak saya tingkatan 1 yang dulunya agak lemah dalam matapelajaran Pendidikan Islam, kini Alhamdulillah dengan izin ALLAH SWT sejak mengamalkan MINDATIF PLUS selama 1 bulan, dia dapat menghafal dan mendapat A dalam matapelajaran Pendidikan Islam. Anak saya juga mudah bangun pagi, tidak lagi berasa mengantuk bila di sekolah, dan saya berasa sangat bersyukur kepada ALLAH SWT di atas perubahan yang berlaku pada anak saya. Sekalung budi untuk En. Ridzauddin di atas pendapat, pandangan, dan berkongsi pengalaman dengan saya.

- Pn. Nor Haslinda Binti Mat Yatim (Jalan Antoi, Tmn Seri Mersing)-

________________________________________________________________________________________________________________________________

Anak saya darjah 2, semenjak mencuba seminggu dan mengamalkan MINDATIF PLUS, alhamdulillah Dengan Izin ALLAH SWT anak saya menjadi seorang yang aktif, bangun tidur mudah & sudah berani tampil kehadapan menunjukkan karisma dirinya. Anak saya yang darjah 6, seorang yang hyperaktif (tak dapat dikawal) Alhamdulillah sekarang ini sudah berubah dengan mendengar kata & arahan yang diberikan oleh saya & guru disekolah. Terima kasih MINDATIF PLUS.

-Puan Rosmiza (Kem Iskandar –Mersing Johor)-

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

Anak saya sekolah tabika sudah berubah ke arah positif, mudah bangun pagi, dulu agak malas buat kerja sekolah dan sekarang sudah nampak perubahan rajin membuat latihan sekolah. Cikgu di sekolah agak terkejut dengan perubahan positifnya. Saya bersyukur dan alhamdulillah dengan izin ALLAH SWT hati saya tenang dengan perubahan minda anak-anak saya. Terima kasih.

-Puan Ida (Tmn Kg Air Merah – Mersing Johor)-

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Anak saya yang umur 8 tahun, dulu lambat sekarang aktif. Dulu sukar faham pada arahan yang saya berikan dan sekarang sudah ikut kata saya dan senang faham. Bersyukur saya kepada TUHAN.

-Puan Mariamal (Kem Iskandar Mersing)-

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Respond Pengguna Dari Kawasan Lain Sekitar Johor Pula…

Cikgu Aida ( SK Parit Sarpan, Pontian )

Saya mula di perkenalkan MINDATIF PLUS pada tahun 2008 dan telah mencuba keatas anak saya yang ketika itu di Tadika PASTI. Pada semesta 1 perubahan yang amat nyata, anak saya mudah bangun pagi, rajin ke tadika dan mendapat tempat 1 dalam peperiksaan pertengahan tahun. Semesta 2 saya tidak memberikan MINDATIF PLUS, jelas terdapat perbezaan ketara keatas anak saya, dia mula liat bangun pagi, kerap cuti dan hasilnya dia mendapat tempat ke 6 dalam peperiksaan akhir tahun. Alhamdullillah, hati saya mula terbuka dan tenang untuk meneruskan penggunaan MINDATIF PLUS seisi keluarga.

Mastina Ismail (Gelang Patah)

Anak saya bernama Irsyad Bin Rosli mengalami masalah percakapan semenjak kecil (Pelat) dalam pertuturan sehingga berusia 5 tahun. Pada awal tahun ini, saya telah memberikan MINDATIF PLUS kepada anak saya secara berterusan mengikut aturan dan sekarang, pada bulan ke-5, Alhamdulillah dengan izin ALLAH SWT anak saya telah dapat bertutur dengan betul dan lancar. Saya sungguh gembira dengan perkembangan tersebut. Begitu juga dengan pembelajarannya dan kecergasannya juga semakin pulih. 

Tn. Sheikh Salim (Sheikh Adam & Co.) Peguam

Setelah saya menggunakan MINDATIF PLUS selama 5 hari, alhamdullillah ia berkesan mengurangkan tekanan kerja (stress), menghilangkan kelesuan dan keletihan. Ia juga meningkatkan idea saya ketika berhujah di Mahkamah dan membantu mengurangkan perasaan gementar. Fikiran saya rasa lebih tenteram dan tenang berbanding dengan produk lain yang saya gunakan selama ini.  Terima kasih kepada En. Nurzaidi yang telah memperkenalkan MINDATIF PLUS kepada saya.

Cikgu Masitah (Tbk Kemas Tmn Plentong Baru Permas Jaya)

Saya diperkenalkan MINDATIF PLUS oleh EN BASIR pada awal tahun 2004, anak saya seorang murid yang aktif bersukan, mewakili pasukan bola sepak bawah 12 tahun mewakili negeri Johor. Alhamdulillah dengan izin ALLAH SWT, walaupun dia begitu aktif bersukan tetapi UPSR tahun 2006 anak saya mendapat keputusan yang membanggakan buat saya walau sekadar 3A tapi saya menganggap itu pencapaian yang terbaik untuk anak saya.

Radhiah Binti Sarun (Kluang)

Anak saya Hafsah Binti Mohd Noor yang bersekolah di Sek. Keb. Kg Melayu Kluang telah mengamalkan MINDATIF PLUS ketika berada di tahun 6 pada bulan Jun 2005. Pencapaian anak saya sebelum itu adalah sederhana iaitu setakat 3A sahaja tetapi Alhamdulillah dengan izin ALLAH SWT setelah mengamalkan MINDATIF PLUS selama 3 bulan secara berterusan, pencapaian anak saya telah meningkat dan berjaya mendapat 5A dalam UPSR tahun tersebut. Menghairankan saya, anak saya tidak lagi memakai cermin mata semenjak mengamalkan MINDATIF PLUS.

Pn Epol Ismail (Tmn Desa Jaya Johor Bahru)

Alhamdulillah semenjak diperkenalkan MINDATIF PLUS oleh EN BASIR pada awal 2006. Prestasi pembelajaran anak-anak saya bertambah baik dari tahun ke setahun, begitu juga dengan anak-anak saudara saya yang mengamalkan MINDATIF PLUS, alhamdulillah dengan izin ALLAH SWT ramai yang mendapat 6A hingga 8A dalam tahun 2006

Cikgu Zabidah Ahmad (Gelang Patah)

Saya telah memperkenalkan MINDATIF PLUS kepada anak-anak murid saya semenjak tahun 2004 dan saya dapati kanak-kanak yang mengambil MINDATIF PLUS telah menunjukan prestasi yang baik dan cemerlang dalam pembelajaran dan aktiviti-aktiviti TABIKA KEMAS FIRDAUS GELANG PATAH.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Pengakuan Ibu Saya Tentang Produk Ini

Puan Zaiton Abd Jalil (Kuantan Pahang)

Anak saya Hafizul memberitahu kepada saya berkenaan produk Mindatif Plus ini pada awal tahun lepas. Saya terbuka hati untuk mencuba selepas anak saya meyakinkan saya kebaikan produk ini. Lagi satu harganya murah dan boleh dibeli oleh semua orang. Saya memberikan kepada 2 anak saya yang masih bersekolah, sorang tingkatan 5 dan yang bongsu darjah 5 dan juga kepada anak saudara saya yang berusia 6 tahun. Anak saya yang tingkatan 5 tu saya lihat mudah mengatuk dan tertidur  apabila mengulangkaji pelajaran pada sebelah malam. Ini membimbangkan saya kerana pada tahun itu (2009) dia akan ambil SPM. Alahmdulillah selepas mengambil Mindatif Plus secara berterusan selama 3 bulan, baru saya dapat lihat perubahan kepada anak saya. Beliau tidak mudah mengatuk ketika belajar dan kadang kala boleh belajar sehingga lewat malam. Guru-guru sekolah anak saya juga ada nampak perubahan dia. Dia sudah berkeyakinan dan berani berjumpa guru untuk bertanya soalan. Keputusan ujian peperiksaan sekolah anak saya turut meningkat.

Anak saya yang darjah 5 pula seorang yang cepat marah. Pantang di ajuk akan mudah marah. Alhamdulillah selepas mengamalkan Mindatif Plus, anak saya sudah boleh mengawal kemarahan dia. Kebetulan pada tahun lepas (2009), ada pertandingan mengeja dalam bahasa jawi anjuran sekolah. Dan anak saya mendapat tempat pertama dan layak untuk menyertai pertandingan peringkat daerah Kuantan. Namun gurunya tidak memberi tahu kepada saya bila pertandingan akan berlangsung. Tiba-tiba guru berjumpa anak saya dan bagi tahu yang mereka akan pergi menyertai pertandingan pada hari tersebut. Tanpa ada persediaan yang rapi dilakukan oleh anak saya, Alhamdulillah beliau berjaya mendapat tempat kedua dari keseluruhan daerah Kuantan. Peperiksaan akhir tahun, dia berjaya mendapat tempat pertama dalam darjah dan memperoleh lebih banyak A dalam semua subjek berbanding peperiksaan pertengahan tahun.

Saya juga melihat perkembangan anak saudara saya apabila mengamalkan Mindatif Plus ini. Sebelum ini, dia mudah mengamuk dan sukar bangun pagi untuk ke sekolah tadika. Perkembangan di Tadika kurang baik, dia masih belum mengenal kesemua huruf dan mengeja dengan baik walaupun telah memasuki tadika ketika berusia 5 tahun. Selepas mengamalkan Mindatif Plus ini, Alhamdulillah, dia mudah bangun untuk ke sekolah dan tidak mengamuk seawal pagi untuk ke sekolah. Dari segi pelajaran, ada peningkatan yang ketara selepas mengamalkan Mindatif Plus ini.

Saya juga mempromosi kepada kawan-kawan kampong dan mereka yang mengamalkan produk ini turut mengakui kebaikan produk ini. Ada kenalan saya yang sebelum ini memberikan produk homeopati jenama lain kepada anak beliau tetapi selepas mengunakan Mindatif Plus, beliau memilih untuk terus menggunakan Mindatif Plus untuk anaknya. SYUKUR Alhamdulillah..

 

8 responses to “Testimoni

  1. ina

    Januari 21, 2010 at 8:03 am

    slam..saya telah mencubanya..nampaknya agak berkesan..! anda semua patut cuba..:)) tq

     
    • fyzul

      Januari 21, 2010 at 8:11 am

      salam saudari ina..

      Terima kasih kerana telah mencuba produk ini dan memberi feedback kepada saya..=)

       
  2. Ayob

    Februari 17, 2010 at 8:38 am

    Salam,

    Saya nak beli 2 botol yang offer RM50.00….

    masih ada kah promosinya??

    Terima kasih.

     
    • fyzul

      Februari 17, 2010 at 8:40 am

      wslm,
      masih ada, sepanjang bulan 2 ini harga promosi..=)

       
  3. hazza

    Jun 24, 2010 at 4:57 pm

    owh…2botol bsr lbh sesuai ngn sy?sy fkir sy nk beli 1 botol je cz sy sy fkir sy mau byr dgn mngguna duit sy so klu 2 botol=rm 60..xmmpu maa..nnt sy inform kt awk..tp insya-allah sy akn beli dlm buln 6 yg trdekt nie juga..kt dlm email sy dh de no fon awk..pape hal sy inform msg awk..insya-allah…by d way thnk’s for ur explanation..n awk study kt johor kn?sdra st pon de study c2..dey pon ambk eng dlm part mnyk2..sje je nk ckp:)..mne tau awk kwn ngn courses bdk2 c2..k,assalamualaikum:)

     
    • fyzul

      Jun 24, 2010 at 5:03 pm

      Saya sarankan 2 botol sbb bimbang awk belum sempat nmpak perubahan jika mencuba sebotol..Xda masalah sebotol pun..=) iAllah dgn izin Allah awk akan cepat rasai perubahan setelah mencuba produk ini. Pape nnt sms no saya. Saya dah habis belajar..hehe..

       
      • hazza

        Jun 25, 2010 at 11:47 pm

        assalamualaikum…insya-ALLAH..pape hal sy inform..owh,dh abiz study..pape hal,insya-ALLAH dgn izin-NYA walaupon sbotol kmngkinn brkesn..insya-ALLAH..

         
  4. noor maizan mohamad noor

    April 18, 2011 at 5:38 pm

    A’kum..anak saya tahun saya susah ingat pelajaran..LINUS pun tak lulus..saya sangat risau…dia sangat sensitif kerana ramai orang merendah-rendahkannya(dia tinggal dengan datuk n neneknya)…dia rasa macam tak ada keyakinan…susah bangun pagi…selalu menangis…anak saya 2 tahun masih belum boleh bercakap..boehkah kalau kita bancuh dgn sedikit air sbb kalau bg mcm 2 dia tak nak…

     

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: